loading...
سایت فان روز ارایه دهنده ی مطالب داغ و جالب روز
admin بازدید : 7 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Action Luncher Pro یک لانچر سریع و ساده برای گوشی‌های اندرویدی است و هدف آن این است که به شما کمک کند به هر قسمت که می‌خواهید با سرعت بیشتری دسترسی پیدا کنید. قابلیت‌هایی برای رسیدن به این هدف در این برنامه گنجانده شده است همانند قابلیت Sliding app drawer که تماما اپلیکیشن‌های موجود شما را به شما نشان می‌دهد. همچنین قابلیت دیگری به نام Covers که به‌شما در پیدا کردن سریع‌تر برنامه مورد نظرتان و اجرای آن کمک می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

action launcher android دانلود لانچر Action Launcher Pro 1.9.0   اندروید

منبع:دانلود ها

admin بازدید : 8 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)

LP3 دنیایی بزرگ و وحشی را روایت می‌کند که موجودات خطرناک آن را تسخیر کرده و همواره درون آن را به دنیای یخی تبدیل می‌کنند، البته شرایط اقلیمی است که باعث می‌شود تا فرآیندی این چنینی محیط را دگرگون کند. گرچه محیط را سازندگان به دنیای پر جزئیات تبدیل کرده‌اند ولی این شرایط آب و هوایی محیط است که باعث آشفتگی هرچه بیشتربازی و بازی‌باز می‌شود. محیطی یخ زده، آکنده از موجودات بزرگ و خطرناک که هر کدام به تنهایی توان نابود کردن هر جسم متحرک و غیر متحرکی را دارند، باعث می‌شود تا ترس و اضطرابی که در نسخه های پیشین اثری از وجودشان نبود به شکل واقعاً غیرقابل قبولی بازی را تسخر کنند و هیجانی که همواره از دو نسخه پیشین انتظار داشیتم را برایمان به ارمغان آورند. LP3 را همان طور که مشخص شده است با پسوند شماره ۳ نام گذاری کرده‌اند، ولی رسم بر این بوده است که در عناوینی که به صورت شماره گذاری شده منتشر می‌شوند شاهد اتفاقات جدید که پس از آخرین نسخه بازی رخ می‌داد، باشیم، اما در این بازی ماجرا کاملاً برعکس بوده و شاهد اتفاقاتی هستیم که ماقبل دو نسخه پیشین این سری رخ داده‌اند.

Lost Planet 3 PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Lost Planet 3 pc cover small دانلود بازی Lost Planet 3 برای PC 

 

read دانلود بازی Lost Planet 3 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

منبع: دانلود ها

admin بازدید : 8 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود Folder Lock v7.2.2 - نرم افزار رمزگذاری و قفل فایل ها

Folder Lock یک نرم افزار امنیت فایل است که به کمک آن و به راحتی می توانید در چند ثانیه فایل، فولدر، عکسها و مستندات بیشماری را قفل، پنهان یا رمزگذاری نمایید. این نرم افزار سریع، قابل اعتماد و راحت است. Folder Lock یک برنامه ی کامپیوتری است که به کمک آن و به راحتی می توانید فایل ها و فولدرهای شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. Folder Lock فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. به کمک این نرم افزار می توان از فایل های موجود بر روی حافظه های قابل حمل مانند USB Flash، Memory Sticks ،CD-RW ،floppies نیز حفاظت نمود. به کمک این محصول می توانید کامپیوترتان را قفل کنید و بر رو ی فایل های موجود در سطح هسته، ویندوز و DOS نیز قفل گذاری کنید.

منبع: p30download

admin بازدید : 5 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود Astro Boy 2009 - انیمیشن پسر فضایی (دوبله فارسی)
(92/6/6) تغییرات:

نسخه دوبله فارسی با کیفیت 720p اضافه شد.

داستان در آینده و در شهر متروسیتی اتفاق می افتد. یک دانشمند به نام تنما ربات  جوان با قدرت های باورنکردنی را خلق می کند. پسری به نام Astro که بسیار شبیه انسان است و با ارتباط با اطرافیانش در حال یادگیری احساسات و عواطف است تا اینکه خطری بزرگ توسط  شر و دوستان او را مورد تهدید قرار می دهد و اکنون Astro باید با تمام نیرویش شهر را نجات دهد...

منبع:p30download

admin بازدید : 16 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود DFX Audio Enhancer v11.110 - نرم افزار تقويت پخش صدا و موسيقی

مسلماً همه شما می خواهید یک پخش با کیفیت و قدرت بالا را تجربه کنید و موسیقی های خودتان را با کیفیتی بالا گوش کنید. جهت کنترل کیفیت و قدرت صدا معمولاً در تمامی برنامه های پخش صوت و تصویر پانچ هایی قرار دارد که می توانید با آنها بر روی صدای در حال پخش تاثیر بگذارید. نرم افزار DFX Audio Enhancer نیاز شما را برآورده می کند.
نرم افزار DFX Audio Enhancer ابزاری قدرتمند جهت گرفتن ارتعاشات فایل های موسیقی دیجیتالی می باشد. DFX Audio Enhancer در واقع یک پلاگین کاربردی است که توسط آن می توانید كلیه موسیقی ها و صداهای خودتان را با بالاترین كیفیت و قدرت گوش كنید و از آنها لذت ببرید. از جمله قابلیت های DFX Audio Enhancer استفاده از مؤلفه صدای سه بعدی است. با استفاده از مؤلفه 3d صدای فراگیر، شما می توانید عمق و شگفت انگیزی خاصی را به پخش بدهید. این کار باعث جبران خسارات و محدودیت های نظارت صوتی به دلیل فشرده سازی اطلاعات می شود. با پردازش سه بعدی شما عملاً خود را در محیط اجرای موسیقی احساس خواهید كرد. 3D باعث افزایش پخش صدا در سیستم های با 2 بلندگو می شود. تنظیمات Dynamic Boost یا همان بهره بردن پویا كه بلندی صدا را تقویت می كند. با استفاده از Dynamic Boost سیستم پخش صدای شما بدون از دست دادن كیفت و با به حداقل رساندن اعوجاج سطوح دو برابر خواهد شد. از دیگر قابلیت های این پلاگین وضوح یابی اتوماتیک برای بلندگو ها و هدفون است.

تعداد صفحات : 29

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 144
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 277
  • بازدید کلی : 5,196