loading...
سایت فان روز ارایه دهنده ی مطالب داغ و جالب روز
admin بازدید : 17 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود PHP Academy - آکادمی آموزش پی اچ پی

زبان برنامه نویسی پی‌اچ‌پی (PHP) یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی است که برای طراحی وب توسعه یافته‌است. کدهای پی‌اچ‌پی توسط یک سرور وب که نرم‌افزار پی‌اچ‌پی بر روی آن نصب باشد، تفسیر می‌شوند. دستورات این زبان می‌توانند به صورت مستقیم در درون کدهای اچ‌تی‌ام‌ال قرار بگیرند. پی‌اچ‌پی را می‌توان بر روی اکثر سرورهای وب نصب کرد. همچنین قابلیت نصب آن به صورت یک شل جداگانه تقریباً بر روی تمامی سیستم‌های عامل و پلت‌فرم‌ها (یا سکوها) وجود دارد. PHP عمدتاً مانند یک فیلتر عمل می‌کند، کد برنامه را به عنوان ورودی می‌گیرد و صفحات وب را به عنوان خروجی (غالبا از نوع اچ تی ام ال) ایجاد می‌کند. همچنین می‌تواند برای اسکریپت کردن خط فرمان استفاده شود. پی اچ پی می‌تواند بر روی صفحات وب و سیستم‌های عامل و یا پایگاه‌های داده مستقر شود. همچنین می‌تواند به عنوان سیستم مدیریتی پایگاه داده استفاده شود. 
PHP Academy شامل ویدویو های آموزشی می باشد که توسط گروه PHP Academy.org تهیه و منتشر شده اند و علاوه بر آموزش مباحث مختلف در زبان پی اچ پی شامل آموزش هایی در زمینه MySQL, javascript (including jQuery) و CSS نیز می باشد.

admin بازدید : 4 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود Simpo PDF to Word v3.5.1.0 - نرم افزار تبدیل اسناد پی دی اف

Simpo PDF to Word نرم افزاری حرفه ای است که برای تبدیل دسته ای مستندات PDF به فایل های Microsoft Office Word طراحی شده است. این محصول تمام ویژگی های فایل اصلی مانند متن، لایه ها و تصاویر آن را برا ی استفاده ی مجدد نگهداری می کند. Simpo PDF to Word یکی از برنامه های standalone است و خودش به تنهایی راه اندازی و اجرا می شود و دیگر نیازی به نصب برنامه هایی چون Microsoft Word ،Adobe Acrobat یا Acrobat Reader ندارد. این نرم افزار از واسط کاربری آسان بهره مند است کار با این نرم افزار برای کاربران مبتدی و حرفه ای امکان پذیر است تنها با دو کلیک به نتیجه ی دلخواه خود می رسید. وارد کردن فایل به محیط برنامه و کلیک بر روی دکمه ی تبدیل، همه چیز آماده است.

منبع:پی سی دانلود

admin بازدید : 5 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود Windows 8.1 Core/Pro x86/x64 RTM - ویندوز 8.1 پرو نسخه نهایی

ویندوز ۸٫۱ موسوم به ویندوز آبی توسط مایکروسافت به طور رسمی عرضه شد. این ویندوز نسخه ی تکامل یافته ویندوز 8 می باشد که سال پیش عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می توان به این نکته اشاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه دسکتاپ هدایت می شوند.

با پشتیبانی از نمایشگرهای با رزولوشن بالا مایکروسافت بالاخره قادر خواهد دیوایس هایی همانند Surface Pro را به بازار عرضه کند و به رقابت با اپل و گوگل بپردازد. قابلیت های جدید در ویندوز  ۸٫۱ شامل بازگشت دکمه استارت، اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و اپلیکیشن های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت های سفارشی سازی دیگری خواهد بود. بک گراندها متحرک شده اند و شما می توانید برای لاک اسکرین هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید. اکنون جستجوی Bing Heroes با گرافیک تاثیر برانگیز برگشته است. جستجوی افراد مشهوری مانند Marilyn Monroe اینترفیسی فول اسکرین با عکس ها و مدیاهای مختلف در کنار نتایج جستجوی سنتی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. مایکروسافت همچنین همانند اپل تصمیم گرفته است که سیستم عامل را به ۲۰۰ درصد scale up کند و این بدین معنی است که توسعه دهندگان باید اپلیکیشن های خود را برای اینکه تصاویر و متون crisp دیده شوند آپدیت کنند.

منبع:پی سی دانلود

admin بازدید : 8 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)

LP3 دنیایی بزرگ و وحشی را روایت می‌کند که موجودات خطرناک آن را تسخیر کرده و همواره درون آن را به دنیای یخی تبدیل می‌کنند، البته شرایط اقلیمی است که باعث می‌شود تا فرآیندی این چنینی محیط را دگرگون کند. گرچه محیط را سازندگان به دنیای پر جزئیات تبدیل کرده‌اند ولی این شرایط آب و هوایی محیط است که باعث آشفتگی هرچه بیشتربازی و بازی‌باز می‌شود. محیطی یخ زده، آکنده از موجودات بزرگ و خطرناک که هر کدام به تنهایی توان نابود کردن هر جسم متحرک و غیر متحرکی را دارند، باعث می‌شود تا ترس و اضطرابی که در نسخه های پیشین اثری از وجودشان نبود به شکل واقعاً غیرقابل قبولی بازی را تسخر کنند و هیجانی که همواره از دو نسخه پیشین انتظار داشیتم را برایمان به ارمغان آورند. LP3 را همان طور که مشخص شده است با پسوند شماره ۳ نام گذاری کرده‌اند، ولی رسم بر این بوده است که در عناوینی که به صورت شماره گذاری شده منتشر می‌شوند شاهد اتفاقات جدید که پس از آخرین نسخه بازی رخ می‌داد، باشیم، اما در این بازی ماجرا کاملاً برعکس بوده و شاهد اتفاقاتی هستیم که ماقبل دو نسخه پیشین این سری رخ داده‌اند.

Lost Planet 3 PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Lost Planet 3 pc cover small دانلود بازی Lost Planet 3 برای PC 

 

read دانلود بازی Lost Planet 3 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

منبع: دانلود ها

admin بازدید : 8 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود Folder Lock v7.2.2 - نرم افزار رمزگذاری و قفل فایل ها

Folder Lock یک نرم افزار امنیت فایل است که به کمک آن و به راحتی می توانید در چند ثانیه فایل، فولدر، عکسها و مستندات بیشماری را قفل، پنهان یا رمزگذاری نمایید. این نرم افزار سریع، قابل اعتماد و راحت است. Folder Lock یک برنامه ی کامپیوتری است که به کمک آن و به راحتی می توانید فایل ها و فولدرهای شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. Folder Lock فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. به کمک این نرم افزار می توان از فایل های موجود بر روی حافظه های قابل حمل مانند USB Flash، Memory Sticks ،CD-RW ،floppies نیز حفاظت نمود. به کمک این محصول می توانید کامپیوترتان را قفل کنید و بر رو ی فایل های موجود در سطح هسته، ویندوز و DOS نیز قفل گذاری کنید.

منبع: p30download

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 144
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 274
  • بازدید کلی : 5,193