loading...
سایت فان روز ارایه دهنده ی مطالب داغ و جالب روز
admin بازدید : 8 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

ک واحد مسکونی ظهر امروز در خیابان جیحون دچار انفجار شدید شد. به گزارش افکارنیوز، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد حادثه انفجار منزل مسکونی در ساعت ۱۵:۵۳ امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و پس از آن آتش‌نشانان ایستگاه ۸۰ و ۸۵ از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در خیابان جیحون بین خیابان طوس و دامپزشکی اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه مسکونی، واحدی دچار انفجار و به تبع آن آتش‌سوزی شدید شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به محبوس‌شدن مالک این ساختمان در میان شعله‌های آتش، اظهارکرد: آتش‌نشانان پس از قطع برق و گاز ساختمان، همزمان با عملیات اطفای حریق، این مرد ۳۵ ساله را در حالی که دچار سوختگی شده بود، از میان شعله‌های آتش خارج و برای انتقال به مراکز درمانی، به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی افزود: پس از آن این آتش‌نشانان شعله‌های آتش در این ساختمان را به طور کامل مهار و اطفا کردند.

وی درباره علت وقوع این حادثه نیز به ایسنا گفت: نشت گاز از وسایل گازسوز سبب وقوع این حادثه شده است.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، آتش‌نشانان در ساعت ۱۶:۴۵ به عملیات خود خاتمه دادند.

admin بازدید : 10 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)
هتک حرمت زن جوان که داغدار مرگ شوهرش بود!
زن جوان وقتی سوار خودروی مسافرکش شد تا به خانه‌اش برود، نمی‌دانست دو‌سرنشین آن نقشه شومی در سر دارند.
2 16 8 نظر
     

به گزارش سرویس حوادث جام ؛ چندی قبل زن جوانی هراسان خود را نزد پلیس رساند و از دام سیاهی که 2 جوان شیطان‌صفت برایش پهن کرده بودند خبر داد. وی گفت: ساعتی قبل از محل کارم در مرکز پایتخت بیرون آمدم تا به سمت خانه‌ام بروم. چون به تازگی همسرم فوت کرده بود، حال خوبی نداشتم و در حال گریه کردن بودم که یک خودروی پژو مقابلم توقف کرد. بجز راننده پسر جوانی نیز در صندلی جلو نشسته بود. مسیرم را گفتم و راننده هم با تکان دادن سرش خواست که سوار شوم.

دقایقی بعد متوجه شدم راننده راه را اشتباهی می‌رود و به او اعتراض کردم اما در همین هنگام جوانی که روی صندلی جلو نشسته بود با چاقو تهدیدم کرد که سکوت کنم. زن جوان افزود: از ترس جانم سکوت کردم و آنها به سمت یکی از اتوبان‌های خلوت جنوب تهران رفتند و در آنجا با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. سپس اموال مرا به سرقت بردند و در حاشیه اتوبان رهایم کردند. من نیز در تاریکی شب به سختی توانستم شماره پلاک ماشین آنها را یادداشت کنم.

بعد از شکایت این زن، تیمی از مأموران پلیس آگاهی پایتخت با دستور قاضی بخشوده، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران رسیدگی به این پرونده را آغاز کردند. تیم تحقیق پس از چهره‌نگاری متهمان، اقدام به ردیابی شماره پلاک خودرویی کرد که زن جوان آن را یادداشت کرده بود. در جریان ردیابی‌ها، خودروی مورد نظر شناسایی شد و مأموران متوجه شدند که راننده آن شباهت زیادی به تصویر چهره نگاری شده یکی از متهمان دارد. این مرد در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در تحقیقات به ربودن زن جوان، آزار و اذیت او و سرقت اعتراف کرد.

به گزارش همشهری ؛ وی گفت: روز حادثه من و دوستم از خیابانی عبور می‌کردیم که ناگهان چشم‌مان به زن جوان افتاد. وی ادامه داد: در آن لحظه وسوسه‌های شیطانی به سراغمان آمد و تصمیم گرفتیم وی را به‌عنوان مسافر سوار ماشینمان کنیم. به همین‌خاطر وقتی زن جوان که خیلی غمگین بود سوار ماشین شد، ما سر صحبت را با او بازکردیم. وی مدعی شد که به تازگی همسرش فوت کرده و خیلی ناراحت است. در بین راه وقتی ما تغییر مسیر دادیم او اعتراض کرد که با چاقو وی را به مرگ تهدید کردیم. بعد از رها کردن زن جوان هرگز تصور نمی‌کردیم که او در آن تاریکی شب بتواند شماره پلاک ماشین را یادداشت کند. بعد از اعترافات این مرد، وی با قرار قانونی در اختیار مأموران پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری همدستش از سوی کارآگاهان ادامه دارد تا زوایای پنهان پرونده آشکار شود

admin بازدید : 4 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود Simpo PDF to Word v3.5.1.0 - نرم افزار تبدیل اسناد پی دی اف

Simpo PDF to Word نرم افزاری حرفه ای است که برای تبدیل دسته ای مستندات PDF به فایل های Microsoft Office Word طراحی شده است. این محصول تمام ویژگی های فایل اصلی مانند متن، لایه ها و تصاویر آن را برا ی استفاده ی مجدد نگهداری می کند. Simpo PDF to Word یکی از برنامه های standalone است و خودش به تنهایی راه اندازی و اجرا می شود و دیگر نیازی به نصب برنامه هایی چون Microsoft Word ،Adobe Acrobat یا Acrobat Reader ندارد. این نرم افزار از واسط کاربری آسان بهره مند است کار با این نرم افزار برای کاربران مبتدی و حرفه ای امکان پذیر است تنها با دو کلیک به نتیجه ی دلخواه خود می رسید. وارد کردن فایل به محیط برنامه و کلیک بر روی دکمه ی تبدیل، همه چیز آماده است.

منبع:پی سی دانلود

admin بازدید : 5 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود Windows 8.1 Core/Pro x86/x64 RTM - ویندوز 8.1 پرو نسخه نهایی

ویندوز ۸٫۱ موسوم به ویندوز آبی توسط مایکروسافت به طور رسمی عرضه شد. این ویندوز نسخه ی تکامل یافته ویندوز 8 می باشد که سال پیش عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می توان به این نکته اشاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه دسکتاپ هدایت می شوند.

با پشتیبانی از نمایشگرهای با رزولوشن بالا مایکروسافت بالاخره قادر خواهد دیوایس هایی همانند Surface Pro را به بازار عرضه کند و به رقابت با اپل و گوگل بپردازد. قابلیت های جدید در ویندوز  ۸٫۱ شامل بازگشت دکمه استارت، اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و اپلیکیشن های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت های سفارشی سازی دیگری خواهد بود. بک گراندها متحرک شده اند و شما می توانید برای لاک اسکرین هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید. اکنون جستجوی Bing Heroes با گرافیک تاثیر برانگیز برگشته است. جستجوی افراد مشهوری مانند Marilyn Monroe اینترفیسی فول اسکرین با عکس ها و مدیاهای مختلف در کنار نتایج جستجوی سنتی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. مایکروسافت همچنین همانند اپل تصمیم گرفته است که سیستم عامل را به ۲۰۰ درصد scale up کند و این بدین معنی است که توسعه دهندگان باید اپلیکیشن های خود را برای اینکه تصاویر و متون crisp دیده شوند آپدیت کنند.

منبع:پی سی دانلود

admin بازدید : 7 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)

بعد از اپل که نام ایران را از تحریم‌ها خارج کرد اکنون نوبت به گوگل رسیده است.

 

به گزارش جی اس ام گوگل دیروز اعلام کرد که از این پس توسعه دهندگان اندروید می‌توانند برنامه‌های رایگان خود را در ایران ارائه دهند. گوگل اعلام کرده که اپلیکیشن‌های پولی و آن دسته از اپلیکیشن‌هایی که در داخل خود گزینه‌هایی برای خرید دارند هنوز برای ایرانی‌ها قابل دسترسی نیست.و سرویس های دیگری هم از گوگل بر روی ایرانیا گشوده شده

 

 

البته هنوز امکان دانلود از این بازار در داخل فراهم نشده است و باید منتظر باشیم تا توسعه دهندگان این امکان را برای اپلیکیشن‌های خود فعال کنند، به محض فراهم شدن امکان دانلود از این بازار بزرگ در ایران ما به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

اما وبسایت techcrunch از گوگل در مورد علت این تغییر سیاست سوال کرده و منتظر پاسخ گوگل است در صورت پاسخگویی گوگل آن پاسخ را برای شما منتشر خواهیم کرد.

تعداد صفحات : 29

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 144
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 242
  • بازدید کلی : 5,161